Детальна інформація про обмін або повернення товару

Умови обміну або повернення товару

Згідно Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), викладеного у додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, ювелірні вироби з дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння не підлягають поверненню.
Однак, ми довіряємо нашим клієнтам та хочемо задовільнити найвибагливіших покупців, тому ми повернемо сплачені кошти або обміняємо придбані на сайті товари на альтернативні протягом 14 днів з моменту покупки.

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:

1. У разі придбання товару неналежної якості:
Згідно ст. 8 Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

2. Придбання товару належної якості, але якщо товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві.
Згідно ст. 9 Закону споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Так, частиною другою цієї ж статті Закону передбачено, що якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.


Однак, наголошуємо на тому, що вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:
а) товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
б) з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
в) при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту).

Повернення і заміна товарів надісланих нашим магазином в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки «Нова Пошта» чи «Укрпошта».

Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем магазину, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу (представника цього магазину).
Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.